آموزش مجازی  کامپیوتر و نرم افزار electronic learning
آموزش مجازی  کامپیوتر و نرم افزار electronic learning

آموزش مجازی کامپیوتر و نرم افزار electronic learning

عصر اطلاعات

آموزش آپلود فایل و پوشه در گوگل درایو

هر فردی که اکانت گوگل داشته باشد، می‌تواند از فضای 15 گیگی رایگانی که گوگل درایو در اختیارش می‌گذارد استفاده کند. این فضا هم برای نگهداری اسنادی که با ابزارهای آنلاین گوگل ساخته می‌شود در نظر گرفته شده و هم فایل‌هایی که می‌توانید به صورت مستقیم در گوگل درایو آپلود کنید. 

ادامه مطلب ...

نوشته شده درفناوری و تکنولوژی فناوری تشخیص چهره و کاربردهای آن

زندگی ما در قرن بیست و یکم با پیشرفت فناوری گره خورده است و روز به روز با تکنولوژی جدیدی در زمینه‌های مختلف روبه‌رو می‌شویم که سعی در ساده‌تر و راحت‌تر کردن کارها دارد. یکی از فناوری‌های دیجیتالی که هر روز با تحقیقات گسترده به روزتر و پیشرفته‌تر عمل می‌کند تکنولوژی تشخیص چهره است که سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای آن انجام می‌شود. 

ادامه مطلب ...

هر آنچه اپل در رویداد Unleashed رونمایی کرد

رویداد معرفی محصولات اپل، همیشه جزو مورد انتظارترین رویدادهای فناوری در طول سال است و طرفداران سفت و سخت این برند، منتظر هستند تا ببینند، چه محصولات جدیدی در طول سال جدید به بازار ارائه می‌شود 

ادامه مطلب ...

5 عامل تاثیر گذار بر سئوی وب سایت

]

ادامه مطلب ...

سوء استفاده از آسیب پذیری فورتینت و اکسچنج توسط هکرهای ایرانی


ادامه مطلب ...

رباتیک ، پلی برای رسیدن ایران به قله صنعت پایدار

رشته‌ رباتیک حدود ۱۰ الی ۱۵ سال است که در ایران راه‌اندازی شده است ولی همچنان جای خالی آن‌ در صنایع احساس می‌شود که این موضوع باعث فاصله بسیار ما با دنیا در این زمینه شده است.رباتیک؛ پلی برای رسیدن ایران به قله‌ صنعت پایدار

 

ادامه مطلب ...

ساخت پادکست و کسب درآمد با anchor

تقریبا تمامی افراد جامعه به ساخت پادکست علاقمند هستند، ولی به دلیل تخصصی بودن نرم‌افزارهای موجود نمی‌توانند پادکست مورد علاقه خود را تولید کنند. در ادامه نرم‌افزاری را معرفی می‌کنیم که نه تنها به راحتی می‌توانید پادکست خودساخت پادکست و کسب درآمد با Anchor را با کمک آن تولید کنید بلکه کسب‌ درآمد نیز در آن ممکن است. 

ادامه مطلب ...