آموزش مجازی  کامپیوتر و نرم افزار electronic learning
آموزش مجازی  کامپیوتر و نرم افزار electronic learning

آموزش مجازی کامپیوتر و نرم افزار electronic learning

عصر اطلاعات

آیا سئو وردپرس با دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا فرق دارد؟

وردپرس  یک سیستم مدیریت محتوای عالی برای کاربران می باشد که در این مقاله درباره سئو کردن سایت وردپرسی می پردازیم. 

 

روند سئو کردن سایت در هر وب سایتی از هر نوع سیستم مدیریت محتوایی یکسان و اصول کاملاً مشابه است. فقط در وردپرس به دلیل استاندارد بودن و وجود پلاگین های بیشمار کار سئو کردن سایت بسیار راحت‌تر می‌باشد.

آموزش سئو سایت در وردپرس - اخبار، نکات و آموزش های هاستینگ و سرور | وبلاگ  هاست سان


چه چیز باعث تفاوت سئو سایت های مختلف از نظر زبان سایت می شود؟


به طور معمول آموزش‌هایی که در وب سایت های مختلف در مورد بهینه سازی وب سایت وجود دارد برای ساختار خاصی ارائه شده است. این به این خاطر است که کارشناسی که بر روی آن کار می‌کند که باید در کدام قسمت های وب سایت تغییراتی ایجاد کند.


توضیح دادیم که قوانین گوگل صرفاً برای ساختار شرایط خاصی نیستند و به طور کلی اعلام می‌شوند. اما برای رعایت هر کدام از آنها در سایت روش خاصی را پیش بگیریم.

 

آیا سئو سایت های بر پایه وردپرس و جوملا راحت تر است؟


برای طراحی وب سایت هایی با سیستم های مدیریت محتوای وردپرس نیازی ندارید که به طور مستقیم در فایل های سایت کد نویسی کنید. پلاگین ها و افزونه های وجود دارد که به شما برای کارهای مختلف قسمت های مختلف وب سایت کمک می کنند.


 به طور مثال برای سئو سایت وردپرس می توانید افزونه های مختلفی را بر روی سایت خود فعال کنید. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که هیچ کدام از این افزونه ها باعث می شوند که بدون زحمت و یکشب در رتبه های برتر گوگل ظاهر شوید.


 این افزونه ها به شما کمک می کنند که میتوانید صفحات سایت خود را از نظر محتوا با کلمات کلیدی آنالیز کنید. یعنی به چه نیازی نیست که برای تعریف کلمات کلیدی برای یک صفحه خاص در وب سایت خود به طور مستقیم در فایل های وبسایت دست ببرید. اما بقیه کارها را باید خودتان انجام دهید.

 

تفاوت سئو سایت های مختلف از نظر ساختار شرکتی و فروشگاهی چیست؟


سوال دیگری که برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید این است که آیا سئو کردن سایت های شرکتی با فروشگاهی تفاوتی دارد یا خیر؟

سئو وردپرس | آموزش سئو سایت های وردپرسی با افزونه Yoast SEO - رادزاد


بله قوانینی که گوگل برای سئو کردن سایت هایی با ساختار متفاوت وجود دارند متفاوت است. اما بسیاری از این قوانین برای سایت های مختلف مشترک هستند.



در وب سایت های فروشگاهی قضیه متفاوت است. هر کدام از محصولات شما ممکن است توسط یکی از کاربران در گوگل جستجو شوند. کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند ممکن است که مربوط به دسته های محصولات باشد.

 پس باید موارد بیشتری را در نظر بگیرید. گوگل و سایر موتورهای جستجوگر قوانین متفاوتی برای سئو سایت فروشگاهی و سایت های شامل محصول ارائه کرده اند. 


در این وبسایت ها علاوه بر اینکه باید هر کدام از محصولات را به صورت اختصاصی سئو نمایید باید به سئو کردن تگ ها و دسته بندی ها و جزئیات دیگر نیز دقت کنید. تنها تفاوت سئو سایت های مختلف این است که برای برخی ساختارها نیاز است که جزئیات بیشتری در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد